Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
英文真的很重要,決定要補習了! 內湖英文補習班~~
May 28th 2013, 04:28

哈囉,阿哲你好,
我跟你也是類似的情形,
畢業後上班才開始要用到英文,
但英文不好真的讓我失去了很多很棒的工作機會,
所以我也是經由朋友的推薦,
去到了飛德英日語了解他們的英文課程,
其實中間我也比較了很多家,
但我發現飛德的課程規劃比較適合我,
他們有適合上班族的商用職場聽說讀寫班,
單字的部分更是用很有系統的字根字首字尾學習,
對於單字根本看過就忘的我,真的超級受用的!!!
所以我也推薦你可以去飛德英日語上課唷,
他們內湖也有分校,相信離家近會更有動力上課唷!!!
加油加油!!!

參考資料: 自己的經驗,在飛德上過課

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    bwaq5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()