Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
[求助] 這樣的喜歡能在一起嘛
Oct 27th 2013, 21:08, by BoyGirl1

作者BoyGirl1 (男女板專用帳號1)

看板Boy-Girl

標題[求助] 這樣的喜歡能在一起嘛

時間Sun Oct 27 21:08:12 2013

我和一個男生認識一年多了 一直以來都算談得來 他最近向我告白說他喜歡我 但我不知道自己這樣算不算喜歡他 和他在一起有安心的感覺 看到他和其他女孩談得開心我會不高興 可是對他不像前幾任有那種激情 而且看以前的男友 其實他們真的不帥 可是就是有吸引人的魅力在 對他就沒有那種吸引力 反而是比較平淡的感覺 因為他真的對我很好 朋友都勸我接受他 說激情可以因為時間淡 也可以靠日子磨出來 可是因為缺少那股激情 但我不敢接受 我怕自己不是真的喜歡他 怕傷害他 請各位給點意見 >"我是貼心的匿名帳號Boygirl1,有需要就寄信給我吧! 來信記得附上發文類型標題,以便小板主代發匿名文作業唷! 1.分享 2.心情 3.求助 4.討論 5.問卷 6.公告 若想要刪除匿名文章時也可以來信給小板主 但小板主無法幫忙刪掉不屬於您的文章唷! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 203.187.51.224

rpg1510:先查他一陣 有沒有前女友或現在有女朋友之類的 就知真心否 10/27 21:16

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    bwaq5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()