Blogtrottr
批踢踢實業坊 hardware 板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
[請益] 外接硬碟要求格式化
Oct 28th 2013, 09:16, by johsieh

作者johsieh (ii)

看板hardware

標題[請益] 外接硬碟要求格式化

時間Mon Oct 28 09:16:53 2013

想請問一下 我有三個外接硬碟 今天試了第一個想要備份資料的時候 一切都很正常 結果我過五分鐘之後要在使用的時候 電腦顯示要格式化才能使用 另外兩個隨身硬碟也馬上發生一樣的事情:第一次可以用, 第二次就要求格式化!! 我想很明顯是因為我的筆電有病毒在搞怪了 畢竟同時三個外接硬碟都壞掉的機會真的太小 我把他們接到我另一台電腦上 也無法使用 很明顯已經被病毒控制了 想請問有沒有解決的方法 我有照網路上講的到"執行"去輸入CHKDSK 但是都直接跟我說無法讀取 等於什麼都做不了 到裝置管理員可以看到我的外接硬碟是有被偵測到的 想請問在這樣的情況應該怎辦呢 謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 24.170.195.66

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    bwaq5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()