close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Join Delanceyplace

Sign up to receive a free quote from a non fiction book every weekday.
From our sponsors
[討論] 女生會跟男性友人視訊嗎?
Jan 27th 2014, 11:15, by CrystalNik

作者CrystalNik (水晶尼克)

看板Boy-Girl

標題[討論] 女生會跟男性友人視訊嗎?

時間Mon Jan 27 11:15:41 2014

我跟我女友分開在不同地方讀書 最近放假見面時候 發現她的line有一坨拉酷男的 因為我女友算很正所以其實也不太意外 我看大部分內容也都是男生關(ㄙㄠ)心(ㄖㄠˇ)我女友 然後我女友客套一下這樣 BUT!! 這其中有個男的跟我女友聊得很頻繁 其實內容還蠻正常 大概就閒話家常 有時候女友會問他哪件衣服好看之類的 不過比較讓我不舒服的是他們會視訊 為什麼我知道? 因為那男的會把他們用手機視訊的畫面截圖下來 然後用line回傳給我女友稱讚她很漂亮之類的 我女友說就是很好的朋友之間的視訊 這很正常我想太多 你跟你朋友還不是會聊skype 所以是我太小心眼想太多? 我想問女生跟多熟的男生才會視訊? -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 106.65.118.154

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    bwaq5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()