Blogtrottr
明星八掛大分享☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
明星八掛大分享☆ 
Save on Cookie Cutters.

100 shapes on sale, up to 40%, at Sur La Table!
From our sponsors
Petbook 笑笑口 美西螈
Dec 11th 2013, 15:20


美西螈有一對如人類般的眼睛和嘴巴,而且經常面露笑容,十分詭異! 

Petbook

笑笑口 美西螈

美西螈又名六角恐龍,牠似魚非魚,似蛙非蛙,由於外貌十分趣致,所以早幾年深受網民歡迎。阿權平時專養怪誕生物,他指美西螈長有一副娃娃笑臉,逗得他非常高興,有助減輕工作壓力之餘,養了牠之後連病痛也少了,嘩!係咪真係咁誇先?

 


阿權為他的美西螈改名 Freddy,放在 office飼養,每次工作感到煩惱時,便來看看牠,即補充正能量。 

記者來到阿權位於觀塘的寫字樓,入面有數個魚缸,大部分是用來養水晶蝦和魚,但其中一個卻只住了一隻笑笑口的水中怪物,十分詭異,「你冇錯呀!佢真係有個別名叫六角恐龍,但我哋啲水族發燒友會叫佢做美西螈或者墨西哥鈍口螈,佢係蠑螈及娃娃魚嘅親戚,幾得意㗎!」
1年前阿權收養朋友暫託的美西螈,一養便愛不釋手,「我一路有養開水晶蝦及魚仔,之前朋友話有隻美西螈多咗出嚟,問我要唔要,初初我都一頭霧水,上網一查之下,見佢個樣幾 cute,就決定收養佢,放喺公司做裝飾,我仲幫佢改咗名叫 Freddy添。」

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    bwaq5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()