close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ShuangHe 板
[請益] 中正橋頭可信賴的眼科(看過敏)
Jun 4th 2013, 02:25

作者killer08 (粉墨登場)

看板ShuangHe

標題[請益] 中正橋頭可信賴的眼科(看過敏)

時間Tue Jun 4 02:25:06 2013

大家好 我又要去看過敏眼了 從小住中正橋頭 診所都看曾眼科 幾次早上急的時候走去看李廣德 印象中李看診很明快 但就是讓我覺得不夠耐性、動作不夠輕 (可能我對這個也很敏感) 曾的話我眼鏡沒在那配 (小時候媽媽說他比眼鏡行貴) 也沒戴隱形眼鏡習慣 坦白說目前沒什麼負面經驗 但看到版上討論還是有點怕 想知道附近有沒有什麼離我家方便的 最好提供詳細點資訊 合適我就去試試了 感謝大家 ※ 編輯: killer08 來自: 219.70.204.119 (06/04 02:27)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    bwaq5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()