close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
Re: Re: [求助] 真的會越來越不愛嗎?
Feb 2nd 2014, 03:11, by iflyindance

作者iflyindance (C姐)

看板Boy-Girl

標題Re: Re: [求助] 真的會越來越不愛嗎?

時間Sun Feb 2 03:11:28 2014

手機回文,排版差請見諒 我以前也常覺得會越來越不愛 在懂事知道要認真經營感情後,也交往過幾個對象 因為一些原因最後都和平分開,其中較久也有交往過約三年時間的 就在遇到現在男友後,這樣的想法真的改變了 我以前以為習慣後就會沒這麼愛,因為變成像家人一樣 以前也覺得在一起久了真的很膩,想有自己的空間 現在的男友,也許是我們互相尊重信任,我也花很多心思經營 我們剛在一起時,反而摩擦比較多,我們在一起一年後才讓我覺得有戀愛的感覺 每天相處都不覺得膩 我們都懂得珍惜和回報 沒有什麼事是理所當然 我從前是很嚮往私人空間和自由 但現在發現即使同住,我也可以享有這些 之前我看了一篇文章寫到 兩個人相處一段時間後 你發現和這個人在一起比一個人時更快樂 你從此也不會有好想自己一個人的想法 那這個另一半,就是那個他了 感情真的是要經營的 好文也分享給你 http://abcfamily88.pixnet.net/blog/post/99286279 以上 ----- Sent from JPTT on my HTC Butterfly s. -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 27.52.116.81

cena59473:推! 02/02 03:16

vanavyates:C姐! 02/02 03:17

Phebe211:文章好棒 02/02 03:29

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    bwaq5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()