close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ChungLi 板
 
[揪團] 過年我也要當炮兵
Feb 1st 2014, 20:48, by shaadow

作者shaadow (影子)

站內ChungLi

標題[揪團] 過年我也要當炮兵

時間Sat Feb 1 20:47:58 2014

首先我是男的沒有關鍵字, 先走一半 在來這是絕對清新的活動 在走2分之一 在這整晚轟轟轟的過年節日裡,一直聽到別人放鞭炮 不管是煙火還是玩具炮,都讓人心癢癢 要不要揪一揪來場大的鞭炮聚會 中壢的鄉親們,有人想要參加嗎? 本活動男女不拘,不看身分證 年齡不需滿18 更不會有事後問題 有興趣的請來信,價錢平均分攤 我是男的 26 我在壢新看煙火中~~~ -- 看後邊想犯罪,看側臉想後退, 看正面想正當防衛, 背轉身迷倒千軍萬馬,轉過頭嚇退百萬雄師!! 悽慘的經歷阿!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.37.60.225

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    bwaq5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()