close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Microsoft Excel 2010 Training Course

Beginner / Intermediate self-paced online course of Microsoft's spreadsheet application. Enroll for just $99.
From our sponsors
[問題] 緯創軟體 BPO 有人有去面試嗎
Jan 20th 2014, 15:57, by vs011823

作者vs011823 (凌)

看板Salary

標題[問題] 緯創軟體 BPO 有人有去面試嗎

時間Mon Jan 20 15:57:13 2014

前幾天接到緯創軟體 邀約面試 BPO 沒想很多 就去了 稍微查了一下 跟以往差不多 進去先做性格測驗 然後還有筆試考EXCEL跟日文翻譯 然後面談 不得不說 我認為我表現的很差 想說當做經驗下次努力就好 結果當晚 人資來電說安排復試 直接跟日本(社長? 面試 老實說 我還是覺得 我表現的真的普普 但是我有個直覺 這樣的我都有二次面試 該不會 我會被錄取吧? 果不其然 剛剛就接到人資通知 OFFER與報到意願 由於小弟住新店 上班地點是在新公司 內湖 頗遠 且報到日為這禮拜三 感覺過程很急 所以產生了猶豫 查了一下 版上緯創的資訊不多 幾乎都是面試工程技術類的職缺 查到一篇去年也是BPO的文 但是工作內容跟我面試的不相同 薪資也大不相同 感覺是很可以學到東西的地方 但是地點與過程 現在有點猶豫 目前在等HR寄OFFER的相關信給我 這段期間 想請問一下各位的意見與看法 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.251.146.69

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    bwaq5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()